Starckenrodegroep

Scouting Winterswijk

Kom kijken

Verhuur

Scouting Winterswijk beschikt over een aantal goed geoutilleerde locaties. Onze gebouwen bevinden zich in het bos op het Huininkmaatpark, dat met de auto, openbaar vervoer en fiets goed bereikbaar is. Het Huininkmaatbos ligt in de bebouwde kom van Winterswijk dus alle belangrijke voorzieningen zijn lopend bereikbaar. Wij verhuren twee van onze clubgebouwen:

Geen enkel gebouw is beschikbaar voor feesten of partijen!

Het Jongensclubhuis

3 ruimtes | 40 personen

Prijzen beginnen bij: 5 per nacht

De Blokhut

1 ruimte | 10 personen

Prijzen beginnen bij: 5 per nacht

Witte Huisje/Douche

Faciliteiten

Wij hebben één locatie beschikbaar met een douchegelegenheid. Wilt u kunnen douchen dan kunt u het Witte Huisje (ons derde gebouw) huren voor €17,50 per nacht. Dit gebouw is niet bestemd voor overnachting of activiteiten en u bent geen borg verschuldigd. Geeft u expliciet aan bij de verhuurder dat u van de douchegelegenheid gebruik van wenst te maken.

Kamperen

Als u een clubhuis huurt kunt u kosteloos gebruik maken van het kampeerterrein/speelveld.

Daarbij geldt wel dat de huurder van het Jongensclubhuis voorrang heeft op andere huurders. Geeft u daarom bij onze verhuurder aan of u gebruik wilt maken van het veld. Heeft u verder nog vragen? Onze verhuurder kan u alles vertellen over de verhuur van onze clubhuizen, de mogelijkheden en de beschikbaarheid. Wij staan u graag te woord en indien gewenst ontvangen wij u voor een bezichtiging.

Meer informatie, bezichtigen of reserveren?

Stuur een e-mail naar verhuur@scoutingwinterswijk.nl en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij kunnen uw reservering 3 weken vrijblijvend optioneel houden.