Kijkmiddag welpen (14:15-16:15 uur)

Ontdek de avontuurlijke wereld van Scouting!

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar en wil jij een kijkje nemen in de spannende wereld van Scouting? Dat kan! We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan onze kijkmiddagen, waarin we samen een onvergetelijk avontuur zullen beleven. Ontdek wat Scouting te bieden heeft en ervaar de gezelligheid, creativiteit en avontuurlijke spirit die onze scoutinggroep kenmerken. Kom 3 keer vrijblijvend langs en laat je verrassen!

Tijdens deze kijkmiddagen staat er een gevarieerd programma op de planning, vol leuke en uitdagende activiteiten.

Zaterdag 6 april 14:15 tot 16:15

Wat is er nu lekkerder dan de geur van versgebakken broodjes in de buitenlucht? Tijdens de opkomst mag je je eigen broodje komen bakken boven het vuur. Na het smullen is het tijd voor wat actie op het veld. Zorg er dus voor dat je kleding aantrekt die vies mogen worden!

Vind jij het super spannend om te komen kijken? Laat je vader, moeder of verzorger gerust even meekijken! Gelieve dit wel extra aan te geven in de mail,info@scoutingwinterswijk.nl.

Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust via bovenstaande mail!