Succesvolle RSW!

In het weekend van 19 t/m 21 april hebben twee patrouilles van de scouts meegedaan met de Regionale Scouting Wedstrijden (RSW) in Wehl.

Het thema van dit jaar is “de elementen uit balans”. De patrouillenamen zijn “Vurige Elmo” en “Tiangkong”. De scouts gaan volledig in thema aan de slag met punten verdienen. Ze hebben een keuken gepionierd en diverse spellen gespeeld. Ook hebben ze een hike gelopen waarbij ze hun beste Scouting skills hebben kunnen laten zien.

Ondanks het slechte weer is het de Winterswijkse scouts toch gelukt om zich van hun goede kant te laten zien. Ze zijn op de 3e en 6e plaats geëindigd van de 22 groepen! De top 3 mag naar de Landelijke Scouting Wedstrijden (LSW) en dat betekent dat de “Vurige Elmo” naar de LSW mag! Dit zal zijn van 18 tot 20 mei in Baarn.

Op dit moment zijn ze volop bezig met de voorbereidingen en ze hebben er erg veel zin in!