Een verrukkelijke kijkmiddag bij de welpen!

Op zaterdagmiddag 6 april kwamen weer vele enthousiaste kinderen samen voor onze tweede kijkmiddag bij Scouting Winterswijk. Dit keer stond het bakken van broodjes boven een knisperend houtvuur centraal. Met veel plezier hebben de kinderen hun eigen broodjes gebakken en genoten van de heerlijke geur en smaak van versgebakken brood.

Na het smullen van de broodjes was het tijd voor een aantal spannende en leuke spelletjes, waaronder het bekende bustrap. Ook kregen we nog bezoek van RTV Slingeland om verslag te doen van deze fantastische middag, waardoor nog meer mensen konden meegenieten van onze avonturen.

Met een voldoening kijken we terug op weer een geslaagde kijkmiddag vol avontuur en gezelligheid. Dank aan alle kinderen die hebben deelgenomen en aan iedereen die deze middag mogelijk heeft gemaakt!

Op naar de volgende kijkmiddag bij Scouting Winterswijk op zaterdagmiddag 25 mei, waar we nog meer leuke activiteiten en avonturen zullen beleven samen!