Geslaagde Kijkmiddag 23 maart!

Wat een geweldige middag was het tijdens onze eerste kijkmiddag afgelopen zaterdag 23 maart! Tal van kinderen hebben zich bij ons clubhuis verzameld voor een middag vol creatief knutselplezier. Met diverse materialen en heel veel creativiteit hebben ze de mooiste paasbakjes gemaakt!

Maar daar bleef het niet bij – na een drukke knutselsessie was het tijd voor nog meer plezier met een aantal spannende spelletjes. De lachende gezichten en het enthousiasme van de kinderen maakten duidelijk dat het een geslaagde middag was.

Ben je er deze keer niet bij geweest? Geen zorgen! We hebben nog twee geweldige kijkmiddagen gepland waar je aan kunt deelnemen. Op 6 april nodigen we je uit om samen met ons broodjes te bakken boven een knisperend kampvuur. En op 25 mei gaan we een spannend douanespel spelen in het bos – een avontuur dat je niet wilt missen!

Dus markeer deze data in je agenda en stuur een e-mail naar info@scoutingwinterswijk.nl voor nog meer plezier en avontuur. We kijken ernaar uit om je daar te zien!

Meer informatie zie onze flyer.

.