NLdoet bij van Starckenrodegroep: Hal Clubhuis Krijgt Make-over!

Afgelopen week zijn vrijwilligers vol energie aan de slag gegaan tijdens NLdoet om de hal van ons clubhuis een nieuwe uitstraling te geven. Met verfrollers in de hand en een gezonde dosis enthousiasme hebben ze de ruimte aangepakt en opnieuw geschilderd. Het resultaat? Een hal die al een enorme verbetering laat zien, maar nog niet helemaal klaar is.

Het is fantastisch om te zien hoe onze groep en vrijwilligers samenkomen om iets moois te creëren voor ons clubhuis. De frisse verflagen geven de hal een nieuwe, levendige uitstraling en maken het tot een nog gezelligere ontmoetingsplek voor al onze leden en vrijwilligers.

Maar we zijn er nog niet helemaal! We zijn nog op zoek naar vrijwilligers die ons willen helpen om de klus af te maken en de hal tot in de puntjes te verzorgen. Dus als je zin hebt om de handen uit de mouwen te steken en ons te helpen de laatste details aan te brengen, meld je dan aan via info@scoutingwinterswijk.nl.