Nieuwe groepsdas

We zijn verheugd om onze gloednieuwe groepsdas te introduceren, die met veel enthousiasme en trots is uitgereikt tijdens onze gezellige boerenkoolmaaltijd. Deze nieuwe das is niet zomaar een accessoire; het vertegenwoordigt onze verbondenheid als scoutinggroep en symboliseert onze avonturen en ervaringen samen.

Wat deze groepsdas extra bijzonder maakt, is het feit dat onze leden er zelf voor hebben gespaard tijdens de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Dankzij hun inzet en toewijding hebben we dit gemeenschappelijke symbool kunnen realiseren, dat nu een integraal onderdeel is geworden van onze scoutingtraditie.

We kijken ernaar uit om onze nieuwe groepsdas met trots te dragen tijdens al onze avonturen en activiteiten. Laten we samen nieuwe herinneringen creëren en onze verbondenheid versterken, terwijl we de waarden van Scouting blijven uitdragen!