Kijkmiddag welpen (14:15-16:15 uur)

Ontdek de avontuurlijke wereld van Scouting!

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar en wil jij een kijkje nemen in de spannende wereld van Scouting? Dat kan! We nodigen je van harte uit om deel te nemen aan onze kijkmiddagen, waarin we samen een onvergetelijk avontuur zullen beleven. Ontdek wat Scouting te bieden heeft en ervaar de gezelligheid, creativiteit en avontuurlijke spirit die onze scoutinggroep kenmerken. Kom 3 keer vrijblijvend langs en laat je verrassen!

Tijdens deze kijkmiddagen staat er een gevarieerd programma op de planning, vol leuke en uitdagende activiteiten.

Zaterdag 23 maart 14:15 tot 16:15

Maak je klaar voor een middag vol creativiteit en gezelligheid, want we nodigen je uit om deel te nemen aan onze knutselmiddag! Of je nu een ervaren knutselaar bent of gewoon zin hebt in een leuke en ontspannen activiteit, deze middag staat in het teken van het creëren van prachtige kunstwerken en het delen van creatieve ideeën. Zorg ervoor dat je kleding aan doet die vies mogen worden en doe goede schoenen of laarzen aan. We gaan namelijk ook nog wat buiten doen!

Vind jij het super spannend om te komen kijken? Laat je vader, moeder of verzorger gerust even meekijken! Gelieve dit wel extra aan te geven in de mail,info@scoutingwinterswijk.nl.

Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust via bovenstaande mail!