Starckenrodegroep

Scouting Winterswijk

Kom kijken

Word Onderdeel van Ons Scouting Avontuur!

Wil jij deel uitmaken van een avontuurlijke gemeenschap waar gezelligheid en actie samenkomen? Goed nieuws! Bij Van Starckenrodegroep zijn we op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor diverse functies.

Of je nu interesse hebt in bestuursfuncties, leiding wilt geven aan onze jeugdleden, of liever achter de schermen ondersteunt, er is altijd een plek voor jou! We verwachten dat je een VOG-verklaring aanvraagt en de Gedragscode van Scouting Nederland ondertekent.

Waarom zou je voor Van Starckenrodegroep kiezen? We zijn niet alleen een gezellige en actieve vereniging, maar ook een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen door diverse trainingen en workshops te volgen.

Ben je klaar om deel te worden van ons Scouting avontuur? Bekijk onze vacatures, solliciteer en ontdek hoe jij het verschil kunt maken. Samen bouwen we aan een hechte scoutingfamilie en onvergetelijke ervaringen. Sluit je aan bij Van Starckenrodegroep en ontdek jouw avontuur!

Laten we samen bouwen aan onvergetelijke ervaringen en een sterke, hechte scoutingfamilie worden. We hopen jou binnenkort te verwelkomen in ons dynamische team!

Join the Adventure, Join Van Starckenrodegroep!