Word lid van de Van Starckenrodegroep!

Ben jij op zoek naar avontuur, vriendschap en een plek waar je jezelf kunt ontwikkelen? Dan is de Van Starckenrodegroep dé plek voor jou! Bij ons beleef je de leukste avonturen, leer je nieuwe vaardigheden en maak je vrienden voor het leven.

Onze scoutinggroep biedt een breed scala aan activiteiten voor kinderen en jongeren van alle leeftijden. Of je nu houdt van kamperen, pionieren, sporten of creatief bezig zijn, bij ons is er altijd iets te beleven. We hebben verschillende speltakken zoals bevers, welpen, scouts, explorers en stamleden.

Bij de Van Starckenrodegroep staat plezier voorop, maar we vinden het ook belangrijk dat je jezelf kunt ontwikkelen. Daarom bieden we talloze mogelijkheden om nieuwe dingen te leren en je talenten te ontdekken. Onze enthousiaste en ervaren leiding zorgt ervoor dat elke activiteit een geweldige ervaring wordt.

Wil je zelf ervaren hoe leuk scouting is? Word dan lid en sluit je aan bij een actieve en gezellige groep! Klik op de onderstaande link om je in te schrijven:

[Inschrijfformulier]

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen! Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@scoutingwinterswijk.nl.