Selecteer een speltak

Stam
VSW

Bevers

Op dit moment zijn we actief op zoek naar leiding om een nieuwe bever speltak op te richten.

Bij de bevers ontdek je samen met Stuiter het dorp Hotsjietonia en zet je eerste stappen in de Scouting wereld. Maak nieuwe vriendjes en beleef steeds weer een nieuw en uitdagend avontuur.

Zaterdag van 14:30 tot 16:00
Leeftijd 5 tot 7 jaar

Bericht van Stuiter

Hoi!

Mijn naam is Stuiter. Ik speel samen met mijn andere vriendjes in het dorp Hotsjietonia.
Alle bewoners zijn hartstikke aardig! Met Keet en Fleur maak ik altijd geweldige knutselwerkjes, met Bas Bos ga ik naar buiten om spannende avonturen te beleven en met Professor Plof ontdekken we nieuwe spannende dingen!

Iedere zaterdag komen er ook kinderen van de Scouting langs. Vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen, lekker buiten te spelen en allemaal dingen te leren? Kom dan bij de bevers! Hier doe je allemaal leuke spelletjes met kinderen die even oud zijn als jij. Kom jij ook?

Wij vinden het namelijk reuze gezellig als er nieuwe mensen komen kijken!

Groetjes Stuiter!

Wil je een aantal keren meekijken? Dat kan helaas nu nog niet.
Vul het onderstaande formulier in.

Aankomend

Sint Joris

13 april 2024

Regionale Scouting Wedstrijd

19 april 2024 – 21 april 2024

Dodenherdenking

04 mei 2024

Welpenkamp

09 mei 2024 – 11 mei 2024

Je moet ingelogd zijn om deze inhoud te bekijken.